Filmul vazut de un "Mic burghez individualist" si egoist





Filmul vazut de un "Mic burghez individualist" si egoist
Sunt fan declarat al filmelor vazute in sala de Cinematograf, am simtit emotia statului la coada, la avanpremiera, sa constat ca am intarziat si incepuse filmul, am rumegat floricele si adapat coca-cola industrial la meniul de pork, am vazut victimele borhotului amestecat al paharelor varsate si chipsurilor din neatentie sau cauzate de sperieturi zdravene trase la hororuri sau drama unor sali aproape goale la filme execrabile produse de asa zisul Cinematograf European de arta, m-am plictisit la Deadpool I in 2016, am fost cu betive incurabile ce au sforait alaturi de mine la filme de actiune, am fost cu terminate ce au plans la Titanic cu multi ani in urma...dar nu am renuntat la magia fimului.
Am constatat altceva: de fiecare data cand aud pe cineva vorbind de un film, rar afirma ca l-a vazut la cinematograf si-n general l-a vazut online, toti au devenit niste Mici burghezi individualisti si egoisti de acasa fara sa mai aiba placerea vizionarii pe intuneric in Dolby Digital - HD Surround Sound.
Au devenit cu totii niste egoisti de principiul: Filmul asta numai pentru mine intre doua telefoane
Cred ca trebuie organizate mai des reuniuni de amatori la film cu minime cerinte: Doar bani de bilet in buzunar si nervi pentru maxim 120minute intr-o sala de cinematograf, ca asta este adevarul: am devenit prea egoisti, individualisti si pretentiosi lucrurilor cu instructiuni simple si banale de urmat 
si voi incheia cu cugetare tare nepotrivita: Ar trebui sa fac ceva in privinta asta sa-mi recuperez tovarasa de film pentru ca au trecut 30zile si-i simt lipsa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!