Totul despre Bianca

Amintiri la Rece! August 01,Vara lui 2016....Eram îndeajuns de însurat si mulțumit de viata mea fericită alături de o femeie frumoasă și plină de surprize fără să am îndoieli ca este ultimul an de fericire. Poate ca lăsasem garda prea jos devenind acel model de soț prea bun si devotat, dar cum timpul le rezolvă pe toate si ne ascundem sub confortul zilelor, săptămânilor si lunilor trecute, as putea spune astăzi ca am dat dovadă de o mare......Sa lăsăm povestea sa curgă....Eram relaxat la orele prânzului pe cheiul Dâmboviței stand in trafic oprit la semafor la volanul Fordului meu Tranzit, privind de sus viata ce se derula in jurul meu. Mă aflam cred la Podul Izvor pe banda din mijloc si in stanga mea un Mercedes C-klasse alb perlat model 2010, sincer imi plăcea masina si de fiecare dată nu scăpăm ocazia de a o admira.....La volan o brunetă foarte frumoasa cu o rochita albă vaporoasa ce o ridicase cu mult peste genunchi, încheiase o convorbire telefonică strecurand telefonul între picioare, m-a surprins privind si am zâmbit, dar am privit inainte si am dat talpa un pic stânjenit pentru ca se transformase si culoarea in verde la semafor. Credeam ca am scapat si gata a fost pana la urma o aruncătură de privire nevinovată si doar atat....M-a depasit cu nervozitate si la intersecția cu Opera mi-a tăiat calea asa in oblic cu masina si a coborât nervoasă la mine tunand si fulgerand....Iti place ce ai vazut????La asa ceva nu ma asteptam, chiar am lăsat geamul si am replicat politicos: Imi cer scuze pentru ca v-ati simțit ofensata.......Dar am recunoscut-o instant: Bianca este numele ei, si ea m-a recunoscut desi eu nu mai eram ca in tinerețe decât cu numele, acum băteam cu fermitate 100kg.....Radu tu ești?M-a contrazis privirea ei un pic mirată....Da eu sunt si propun sa nu blocam traficul sa ajungem la știrile de la ora 18.00 cum un șofer de duba a fost altoit de o soferita nervoasă ca a privit ca un pervers la picioarele ei frumoase....Ne-am dat întâlnire la KFC de la Orhideea si am stat de vorbă circa 2ore, recunosc ca nu voi face o analiză pe text, cert este ca ma simteam asa de vinovat ca bărbat însurat sa stau cu o altă femeie neobisnuit de frumoasa desi era trecuta de 40ani, de vorbă, mai ales ca deborda de un farmec alarmant iar eu ma imbatam inspirandu-i parfumul.... . Am gresit clar deoarece in tot acel timp cat am vorbit, ne-am ținut de mâini fără un motiv anume timp de 2ore si timpul a trecut extrem de repede....La final dovada mea de mitocănie a fost maxima......M-a întrebat dacă ne mai vedem dar specific cu semnul intrebarii: Mi-ar plăcea să ne mai revedem, nu ma ocoli.....M-a privit drept in ochi si ochii ei căprui cu o tentă verde erau foarte surprinși, si eu evident ca alegerea mea a fost simpla dar seaca: Poate in alta viata.......Acum după 4ani de la cele întâmplate pot spune ca DA, ne-am mai intalnit fără să vreau la Auchan in Titan acum 2ani si am redevenit doar prieteni pentru ca nu am simtit decât este mai bine asa când te lasi dus de val si concediezi o femeie din viata ta, trebuie sa ramana doar asa. Nu sunt rau sau nemernic, este senzațională si totusi eu sunt dedicat total, iar sufletul meu aparținând unei altei femei ce a fost alături de mine în ultimele luni stiind sa ma ajute si motiveze exact când eram jos si lovit din toate părțile cu mii de șuturi. Acum sunt pe val si valul este mare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!