Despre slabit si camasile devenite halatul cavalerului Jedi

        Da, am slabit 22kg, este un exercitiu de vointa dupa ce te vezi intr-o vitrina si zici mirat: Oare cine este porkul asta? Greu a fost fara un program  clasic, decat o vointa puternica si o derulare inceputa undeva prin 15.03.2020, m-am trezit ca programul a dat rezultate dar au inceput si primele probleme:
       1.Saptamana trecuta am dorit sa imbrac cateva camasi si am constatat ca au devenit inutilizabile gen halate sau pelerine si aproape ca ma cuprindeau inca 25%.
       2.Am constatat si gaurit cureaua la pantaloni initial cu 4cm, apoi 8cm in raport cu prima gaura de referita ce multi ani a fost de baza la catarama, dar jenant a fost ca acum am ajuns sa mai dau inca una si sa ma intreb unde s-a dus cu 12cm minunata curea si a devenit mai lunga. Evident ca o voi pastra sa am un etalon de masura clar.
       3. Clar si evident sunt acelasi dar cu o doza de nebunie mai mare in sensul ca ma pot distra facand o comparatie intre EU cel expirat si depasit si EU cel decis si omul timpului actual.
Relaxat am fost intotdeauna, chiar inconstient, dar acum vreau sa-mi asum rolul de parinte, ceea ce este o mare responsabilitate in momentul de fata cand absolut toti copii sunt obraznici si impertinenti, dar aceasta este provocarea suprema si trebuie realizata.
Cat despre planurile de viitor cred ca #FuckTheBonus este suficient, gandind din latura pozitiva as zice ca tot ce nu corespunde cu planurile mele sa fie rapid eliminat cu citatul: La Revedere!
Sa nu fim rai, dar lumea este destul de mare sa muncim si sa ne simtim bine cu totii, sa castigam acolo cat sa ne mearga bine si atat.
Cine nu ma place sa stea la rand si sa formeze un club al nemultumitilor inscris la OSIM si poate asa se vor simti bine acei laudatori negativi.
Ma bucur ca fiecare palma primita a fost un upgrade la noua mea imagine si nu urasc pe nimeni, chiar nu-i doresc raul nici fostei mele neveste ce s-a dovedit in final o persoana extrem de complicata si greu de inteles dar face parte din Trecut si gata a devenit POVARA oficiala a altui fraier incepand cu 17.07.2020.
Cum spunea Murphy in acele Legi: Daca ceva nu merge bine ia un ciocan mai mare sau in limbaj tehnic iei un Turbo B adica un baros de 12kg si rezolvi problema.
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!