Inocularea cu Prostanaci si oamenii din spatele schemei

Inocularea cu Prostanaci si oamenii din spatele schemei
Zilele trecute colegul meu de la Oficiul Juridic, m-a intrebat ce parere am despre discursul pregatit a fi tinut in fata unei multimi amorfe de muncitori necalificati locuitorii unor locuinte sociale, cazuti partial in alcoolism pierduti iremediabil in stabiliment dupa ora pranzului zilnic, cu priviri antropoide de a apuca orice cade pe jos in vederea reciclarii de a obtine folosinta unui efemer pet de bere sau tarie si de la care multime astepta o reactie rapida finalizabila cu un tabel de semnat pentru evident o sarcina noua de servici.Tinand cont ca Seful oficiului juridic mi-e cam primul si ultimul aliat in fata haitei de hiene si sacali cu fete umane, m-am mobilizat si scremut pret de o ora finalizand si anuland total un discurs prost cu unul radical si electrizant pentru masa devenita eterogena, terminat cu scandari si urari de caciuli si basti fara numar, ochelari de sudura; eu am stat pe margine si am savurat momentul sprijinind un calorifer dezafectat in drum spre remat, un betiv permanent care nu stia in fond ce cauta pe acolo dar era angajat ca spalator membru de sindicat protejat cu drepturi egal comuniste si cerea sa vina primarul a fost luat de brate si ejectat printr-o usa de policarbonat nu inainte de a fi sutat la cur fara numar cu bratele rasucite la spate, Fondul sedintei era total inutil si se dorea mutarea de la stanga la dreapta a unor cale de rulare in curtea stabilimentului fara a se micsora cantitatea dar Seful Oficiului Juridic a triumfat la costum si cravata cu pantofi de lac pe un palet de lemn pe stivuitor la inaltime. Initial ma batea gandul ca mi-am batut gratuit un cui in talpa ca de obicei cand declari prea libertin ce astepti de la ceilalti, am fost prezentat conducerii ca fiind noul Ideolog daca se poate introduce un cod CAEN pentru acest tip de munca.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!