Titlurile Serii

M-am potolit si cu scrisul pentru ca nu intotdeauna am idei geniale, aici pe blog sunt ferit de hoardele de descreierate pentru ca nu interactionez cu ele desi citesc cele mai oribile comentarii scrise la adresa postarilor mele. Initial m-am gandit eu mai bine ca trebuie sa iuau o pauza de la scris dar asa ceva nu este posibil deoarece odata intrat in hora trebuie sa bagi text la greu, fata de altii ce au stat acasa in nebunia asta de coronavirus, eu datorita jobului din viata reala am muncit, afisand acele declaratii, nu este o problema ce am facut, dar m-am simtit din nou penibil deoarece am muncit si nu am avut timp sa produc calitate adica O absolut la capitolul creatie. Am mai scris eu niste tampenii dar omeneste ca om vorbind nu prea reflecta punctul meu realist de vedere. Concluzia este una: Continuam? Sigur ca da!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!