Lipsa de oameni în Partid

Cugetarea no.53 Lipsa de oameni in Partid Proaspat imprietenit cu amicul de la Juridic, acesta a hotarit in locul meu ca decizie definitiva si obligatorie ca e timpul sa ne prezentam osanalele Mintilor Luminate si-n special Bravului Conducator Suprem, m-a luat el pe departe asa intai daca vreau sa merg la o sedinta cu alti oameni luminati si ca sa scap de el i-am adus de acasa Legitimatia de membru Fondator an 1992 al organizatiei de Tineret Ovin, Cum si ai platit atatia ani cotizatie fara sa te afirmi a fost intrebarea?da am fost retardat de mic, am sprijinit pe cine nu trebuie si am avut puterea mentala de a ma rupe si a injura in piata,Si am ajuns la sedinta unei circumscriptii obscure unde auzeam un Macanit de Rata: Mac Mac periodic ovationat calduros, o voce pitigaiata de fara coite, un fel de rebel aducand a Fidel Castro ce mai un mic Titulescu ratat.Nu stiam ca animalele de companie au voie la prezidiu dar mi-a placut concluzia Femeii de Servici la sfarsitul agapei stropita din belsug cu vin si animale injunghiate la protap: Va vad serios domnule, veniti de departe dar astia nu mai au oameni; dupa care si-a continuat munca de curatenie a latrinei revarsate de potop biblic. M-am simtit ca Noe la Dedeman si anume daca mai fac sau nu corabia de unul singur. Data viitoare va povestesc daca doriti de vizita la Conducatorul Suprem.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!