Ascensorul Pitipoancelor 2

Ascensorul Pitipoancelor 2. Interactionam zilnic cu multe persoane, eu datorită scrisului vad si aud multe, fac uneori pe retardul să pot rapid a înțelege firea omenească, dar recunosc ca si eu am spus multe lucruri ce le țineam pentru mine ca am simtit ca vor folosi și poate ca nu voi fi certat prea tare sub anonimat. Nu am făcut lucruri exagerate, decât poate ca am avut niste probleme simple, legate de foste neveste relativ povesti neinteresante si plictisitoare acum, o lipsa în trecut de bani și implicit stigmatul acela primitiv: Nu prezinți interes pe care l-am speculat ulterior în a-mi fauri aura de Pramatie și Parazit desi cei ce ma cunosc bine stiu adevărul, dar am putut să înțeleg mecanismul de cooperare uman: Instant în discuția cu o femeie profitoare singura după 40ani cand ii zici ca esti mai pauper, esti trecut pe black list. Astfel de profitoare, nu au ajuns nicăieri în încercarea de a se regăsi și iubindu-se pe sine în egoismul lor s-au irosit în relații nepotrivite ajungând singure și disperate sa-l găsească pe Mr. Perfect care a trecut pe lângă ele deghizat în cerșetor și bine a facut pentru ca le-a văzut urâțenia din suflet în realitate, egoismul crunt, lipsa de viziune și acel motiv stupid ce l-au luat ca model: Traieste numai clipa si nu gandi în perspectiva. Concluzia mea by. RMO: Sunteti frumoase pe dinafara dar urâte la interior cand va pozati în Ascensorul Pitipoancelor, v-am pus la Tabloul de Onoare, dar mi-a și placut sa va zgandar asa un pic cu o dovadă mica de răutate să văd cata umanitate aveti în voi, am aplicat tipare și clișee ckasice chiar batatoare la ochi, dar irațional de nesesizat. Distracția a venit ca evident Mama 2 adica forul superior numit Sora-mea a primit reclamații și am fost chemat la raport, bine în sensul că nu mi-a turnat smoală pe cap sa-mi faca vreo căciulă sa-mi țină de cald pe timp de iarnă ci să mă felicite: Ai pus-o pe Doamna Directoare la Punct și asta imi da satisfacție acum pe timp de Coronavirus pentru ca nimeni nu a reușit si curajul să o facă până acum și am primit elogii la adresa ta: Pramatia aia de frate-tu chiar m-a facut furioasă pentru ca e de necontrolat..........Sincer nu am pus decât la Punct o egoistă și o fatarnica dar a meritat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!