M-am decis sa-mi pun un număr preferențial la mașina

M-am decis sa-mi pun un număr preferențial la mașina, nu de șmecherie ci ca turbasem de stat la coada la DRPCIV de doua ori ca-mi ceruseră vechile plăcute de înmatriculare păstrate de vechiul proprietar, un penticostal convins ca numerele sale reprezintă cheia succesului in congregație, drept pentru care ajuns la ghișeu unde se afla o frumoasa domnișoara sau doamna, m-am decis: vreau ceva cu 666, și am primit ceea cea am dorit instant:Liberă configurația.Apoi seara proaspăt ajuns la mașina acasă, plantez numerele in cauza, și hop apare PLC cu un Duster: Ce faceți aici?Plantez numerele la auto!Isi face cruce și femeia corpolenta in uniformă zice:Va rog eu schimbati-va neaparat numerele ca sunt Satanice.
Concluzia: Revin la vechiul citat din Războiul Stelelor: Forța acționează asupra minților slabe.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!