Ce patim noi bărbații când ieșim cu femei nebune.

Ce patim noi bărbații când ieșim cu femei nebune.
Proaspăt divorțat, m-am hotărât ca-i timpul sa socializez, dar cum nu ma vedeam înarmat cu răbdarea multor homalai sa socializez dimineata pe buda free la diverse și obscure site-uri de socializare, mai ales ca ma trezesc zilnic la 5.00 am decis ca trebuie sa merg pe recomandări și intuiție sa nu mai pierd timpul.
Concluzia?Dezarmanta, am ieșit cu o pictorița ratata, cu o alpinista obscena cu pretenții de iubitoare de muzica la Ateneu, cu Doctore ce săreau din garda direct cu Uberul acasă, am primit și pe încredere o prietena de la Nepotul meu pe principiu ca e in siguranța cu Unchiul Meu Modelul Meu, apoi am ieșit cu damele in uniforma Jandarmeriei, le-am evitat pe cele in uniforma PLC datorită lipsei de silueta. Concluzia dimineții trecute după ce Doamna Directoare mi-a pus o întrebare de 50000credite: Ce se întâmpla cu oamenii din visele noastre și unde se afla lumea acestora????Era deja 5.00 și soneria suna constant la telefon: Trezește-te ca începe o noua zi din viața ta.
Chiar am reușit performanța de a ieși cu toate distrusele, bețivele, terminalele, depravatele cu deprinderi, apucături și obiceiuri urate?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!