Masina de falsificat statul de plata pentru Nevasta

 Din ciclul Prostata Romaneasca, un alt caracter puternic si inventiv roman: Masina de "falsificat" Statul de Salariu pentru nevasta.....

Da exista si asa ceva in epoca virtuala, dar sa dam

drumul la poveste. In urma cu niste zile bune m-am intalnit cu un fost coleg de scoala generala 75 ce niciodata nu m-a ocolit si m-a salutat cum se cuvine...Salutari Mircescule. Daca esti bagat in seama trebuie sa raspunzi, asa ca m-am dat si eu in spectacol: salut Razvane....Pe vremuri porecla lui era Boul sau Omul cu carne de mici pe fata....pentru ca avea "Leduri" pardon cosuri, dar asta nu a fost un impediment sa fim prieteni de spart geamuri cu prastia desi niciodata nu am avut o tinta prea clara si aleatorul a fost cam intotdeauna de partea mea ca si in zicala: Unde dai si unde crapa....
Omul a ajuns Subsecretar de Stat, functie neimportanta pentru mine pentru ca nu le am cu politica si cu minciuna organizata pe baza unui adevar evident. Nu voi comenta valoarea omului dar in portbagajul masinii sale am vazut o imprimanta relativ Vintage cred cu ace din acelea de prin anii 98-99 si l-am intrebat ce face cu relicva aia, nestiind ca voi asculta o adevarata pilda de intelepciune: Asta este Imprimanta de falsificat statul de salariu/plata pentru Nevasta.....Adica am intrebat eu? Suntem in era digitala si cardurile pot fi urmarite oriunde conform serialului american NCIS ancheta militara, unde niste detectivi relaxati din birou pot afla totul despre un infractor ce ameninta securitatea pe tot globul.....Gresit prietene, femeile vor sa aiba ceva concret si atunci primesc ceea ce-si doresc adica MMM....Evident ca m-am gandit la ceva obscen cand am auzit despre cele doua simboluri de la MaraMureS cu inca un M.....Nu fratioare, anumite venituri nu pot fi declarate, mai grav contorizate pe hartie si evident lasate pe mana nevestei si anume banii de buzunar........Discretia si potenta financiara este baza intelepciunii si face un barbat sa fie liber cu adevarat si sa aiba absolut tot ce isi doreste; mi-a replicat omul ce parea un adevarat filozof si "Put al gandirii", asa ca prin minte mi-a trecut un gand: Eu vin dintr-o familie organizata in care parintii mei puneau absolut toate veniturile la comun si nu tineau fiecare pe ascuns banii ce-i castigau cinstit la Intreprinderea Mecanica Fina Bucuresti, deci eu am lipsit clar si fara drept de apel la acea lectie de Disciplina Financiara ce au primit-o altii. Dar stiti ceva? E mai bine sa fii corect in casnicie decat sa ai totul si nimic. Cu banii poti cumpara Absolut Orice dar este clar ca si anumite lucruri au pretul prea mare. Unii isi cumpara fericirea dar la final constatam ca acea imagine perfecta este de fapt o alianta financiara intre doi nefericiti ce se insala unul pe altul.....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!