Salata boeuf versus carnatii prajiti autohtoni


 Slata boeuf versus carnati prăjiți cu ochi Prin 1998 de revelion am fost invitat la o familie cu 3 capre nemaritate, pardon 3 fete fabricate in scara magarului, adica una prin 67, alta prin 72 și alta mai mica prin 77 cred...oricum nu prezenta interes, eu fiind prieten cu mijlocia pentru ca oarecum am fost colegi de cartier si hai sa dam drumul narațiunii ca nu despre mine si Eu este povestea de acum.....Mama mi-a pregătit faimoasa ei reteta de salata boeuf si m-a expediat pe usa inclusiv cu vorbele clasice: Sa fii cuminte si sa iei flori....Am parcat regulamentar Lastunul in fata blocului ce era o copie identică a blocului nostru undeva pe la gura de metrou Titan si am cumpărat flori de la colt facandu-mi intrarea maiestuoasă spre Gloriosul Dezastru ce abia urma fără ca eu să am nici o contribuție decât ca privitor. Totul a început în fapt de la salata boeuf preparată de cele 3 surori ce avea o culoare tare gălbuie si din politețe am înghițit fix 3 înghițitură si mi-a parut acra.. Salata maica-mii a triumfat in acea seară cu mențiunea că mi-am recuperat castronul la plecare pentru ca altfel as fi suferit o dezmostenire la testament.....Ce vreti era cadoul primit de ai mei la cununie....Dar sa revenim la cazul salatei acre preparate de cele 3 surori nemaritate....Prietenul celei mai mari a fost mai galant si cum locuia în același bloc a revenit rapid cu 3 carnati pe care i-a supravegheat cum potențiala lui soție i-a preparat si a scos apoi o sticlă de vin din geaca de piele ca era roker si a udat din belsug in tava acei carnati prăjiți pana i-a stins si mi-a zis: Amice: Trebuie să iei cel mai bun din viata si întotdeauna când o situație arată rau poate fi si mai rea la fata locului....Asa ca am primit si eu o porție de carnat stins în vin la greu cu o lingura de salata boeuf preparată de mama si totul a fost minunat. De ce va spun toate astea?Aseară am avut surpriza sa ma întâlnesc la biserica cu Dan Rokerul la fel de neschimbat cu aceeași geaca de piele de acum zeci de ani, însurat cu fata nr.2 născută in 72 și cu 3 capre de fete mari......El m-a recunoscut si mi-a zis: Salut Mircescule, în viata totul se plătește si ne ajung blestemele din urma.....Am 3 fete, 3pisici, stam in doua camere dar suntem cei mai fericiti......Scenariu apocaliptic am zis eu in gluma.....Da bai, eu te invidiez pe tine ca ai fugit in seara aia......

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!