Aventuri cu nebune

Aventuri cu Nebune...... Evident ca am avut si eu o mica ambiție să mă bag în vorba ca țăranul necizelat cu o mangusta prețioasă și fitoasa, nu stiam asta pentru ca asa este omul vede ceva de la distanta perfect și zice: Gata am dat lovitura și am gasit cea mă tare piesă. Degeaba mi-au zis un cor întreg de oameni: Nu te baga, o sa vezi ca nu merita si vei ramane tare dezamăgit. Eu nu și nu, imi părea doar Un pod prea îndepărtat și cautam fel si fel de metode complicate de a o intalni, bine, vina imi apartine total dar ce să fac dacă tipa imi place și chiar imi stimulase imaginatia, am facut ture cu cățelul după mine în fel și fel de locuri ce la frecventa, apoi mi-a fost răpit tot timpul din cauza jobului și am aplicat metoda clasica: Am sunat-o pentru ca aveam numărul ei de telefon spre deosebire de alte cazuri unde apucasem sa le sterg din memoria colectivă a telefonului și m-a dezarmat: Da hai sa ne întâlnim.......Asta chiar a fost un raspuns periculos, mă așteptam să mă înjure și sa-mi vorbească urat, de fapt nu făcusem absolut nimic dar asa este omul cand devine paranoic și suspicios după o relație dezastruoasă finalizată prost, încă mai aveam întipărit pe creier ca o pata un slogan de la alta piesă ce-mi alocase 3ore din viata și gata a dorit să mă pună la punct: Nu vreau sa fac acte caritabile la cazuri sociale.......Dar acolo era vorba de trecut si am avut surpriza să constat că am primit o a doua sansa acum de care m-am simțit în aer: Vrei sa mai iesim? Nu era o fita, nu este o aroganta, nu voi dezgropa aceasta sansa sa pun 1000 intrebari, dar se dovedește că uneori nimic nu este ceea ce pare iar fata frumoasa si inabordabila e normala si absolut la locul ei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!