8 Martie 2020

Anul acesta am făcut o analiză a zilei de 8martie și am realizat ca fericirea mea de a fi liber este independenta de voința mea, deși în fiecare dimineață cand ma trezesc imi aduc aminte cum a arătat începutul unei zile de vis: Aveam fetele mele cele 2 pisici pe Cindy Roșcata și pe Sara Bulinata, Bichonul Porky tot fata și evident pe mama lor ce a fost centru universului meu timp de 17ani. Începeam dimineata perfect cand le sărutam cu forta pe toate aceste 4 adormite, ritualul iaurtului Danone Cremoso unde îi dam lui Sara să linga capacul, lui Porky îi dam cutia și o curata cu limbuta ei până se făcea luna, apoi o sărutam pe grasă de Cindy ce mă ignora dar sta și ea, iar mamei lor îi duceam cafeaua la pat și mereu îi turnam supliment de la mine 1/4 din cana mea. Ca bărbat asta era cel mai perfect mod de a-ti începe ziua de muncă și a pluti printre greutățile cotidiene. Apoi am dus de Paște pisicile la mama pentru câteva zile și la întoarcere acolo au rămas, cățelul a inceput sa fie deprimat și trist ca nu mai are partenere de joacă și în final mama lor a decis ca nu ne mai potrivim iar acum fac o cafea în ibric ce mă tine două zile Am făcut greșeli dar nu asa mari încât să fiu concediat în baza programului Rabla pentru ca nu sunt decis să îmi aștern de pensie și ratare, m-am adunat atunci cand nu mai valoram nimic și am mers înainte chiar dacă nu stiam cum va fi ziua în care doar imi puneam speranța că va fi mai bună și a devenit chiar pentru ca eram berbec nebun doar. Nu am abandonat planul nici acum: Soție, două pisici fete maidaneza evident, două fete fabricate de mine si un bichon mic alb fata și ea să mă tragă curentul de atatea găuri în casă.  Am ratat 3 ocazii de care încă mă simt vinovat pentru ca am fost eu dobitoc ca nu stiam să vorbesc, nici acum nu sunt un talent dar m-am perfecționat trecând de la "broscoi-porc-carnat la Sherck" si ma simt bine in pielea mea de raton. Fiecare zi este o nouă speranța de nou și bine, mă bucur cand ploua și respir aerul poluat dar placut, mă bucur la nebunie cand plec la drum cu masina noaptea pentru ca este o aventură să te lupți cu somnul dar s
ă realizezi ca poti opri cand vrei și cât vrei să te odihnești și nimeni să nu te mai toaca la cap. Imi fac și autocritica ca imi place o nebună  mult de tot încă fără drept de apel pentru ca sunt om și slab din punctul asta de vedere dar nu voi mai face absolut nimic in privinta ei decât să las timpul să treacă ca o amintire la NIMIC, pentru ca viata intotdeauna iti ofera ocazii mai bune exact ca la masini: Unele modele sunt depășite de altele ce vin din urmă ca performanțe. La masini intotdeauna m-am uitat cu mintea și tehnicul din mine, nu conteaza uneori aspectul exterior ca sunt mai zgariate și lovite  de altii independent de voința lor, daca motorul și transmisia e buna, ajungi departe cu ele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!