Din ciclul Prost sa fii blog sa ai-Aventuri noi din toamna lui 2021

         Evident ca nu am stat in casa si contrar parerii altora ca as sta prea mult singur dupa divort, am iesit cu Doctora de Familie a lui mama, ca a lui tata nu mai poate fi pe motiv de deces dupa cum bine cunostem. Eram cam plictisit si ca de obicei cum mama vorbeste mult si gratuit, mostenire grea primita si de mine si exploatata din greu de anumite dame ce mi-au onorat viata si prezenta, am zis ca trebuie sa ma duc la medic pentru o banala trimitere.....Nu la balamuc daca asta ar satisface publicul galactic. Doctora, nu este chiar o cunostinta noua, am fost in urma cu zeci de ani, colegi de banca in scoala generala dar nu-mi placea pe motiv ca era mai creola si avea o sora mai buna si mai tanara cu vreo 3 anisori deci o prospatura in acei ani zbucumati si mai era ceva: Niciodata nu am fost amator sa ies cu dame de varsta mea pe motiv de "superioritatea varstei" adica in traducere libera: Fetele de varsta noastra nu se uitau la baietii din clasa lor ci se uitau la altii cu minim 3ani mai mult. Mama m-a descris ca si in alte cazuri ca: baiat bun dar am avut parte numai de curve profitoare, cu job stabil, bla bla, bla, numai de pramatie nu m-a zugravit si ca ea le-a zis la toate inainte de casatorie: Nu-l luati ca nu-i bun de nimic.....E greu de dovedit stiintific daca cronicarii sau criticele sunt de alta parere pentru ca nu am apucat sa-i contrazic. Eram inca cu gandul la o alta dama incapabila emotional ce ma gonise pe motiv ca nu corespund la doua criterii de selectie oricum superficiale ale ei si anume ca nu fumez si nu sunt mai inalt de 1,75m asa ca am intrat in policlinica groazei si la ora programata cu un mare sictir intarit si de faptul ca nu ma astepta decat o trimitere la trimitere de la medic la medic am intrat maiestuos in cabinetul NX dupa ce-mi atarna limba pana la genunchi pe motiv ca liftul policlinicii nu mai circula din cauza unui virus.....Asa ca am intrat dezastruos in cabinet si m-am recomandat RMO. Ma asteptam sa vad o baba cu curul patrat si obosita de atatia pacienti vlaguiti si in prag de colaps dar am avut surpriza sa vad o femeie normala, frumoasa si doar trecuta de 40ani, pardon la anul facem 50 amandoi, deci suntem tineri pana atunci. Nu ma gandeam ce va deveni mai interesant decat o vizita la medic....S-a ridicat si m-a invitat sa iau loc pe scaun, rar sa vezi o asa primire.....Motivul meu era stupid dar sec: Nu am stiut niciodata pinul cardului de sanatate si asta era primul pas mai ales ca expirase prin 2019, dar nu si posesorul adica eu. Mi-a luat tensiunea, si apoi a avut neobrazarea sa ma puna a ma dezbraca pana la pantaloni sa-mi asculte plamanii....Cred ca asta facea parte dintr-un ritual, dar a ramas oarecum surprinsa de multiplele mele cicatrice adica 17 la numar si tatuajul facut la betie pe spate ce simbolizeaza acel vultur cu un craniu in loc de cap si acoperit cu o bereta rosie cu data de 09.08.2017 de care acum nu sunt asa de incantat sa-l arat. Dialogul a inceput extrem de protocolar si glacial:

-Casatorit sunteti? Da, exista doua foste doamne M si atat.

-Copii aveti? Da am o fata nascuta pe 22.03.2020 dar mama ei nu vrea sa stie de mine.....

-Ce profesie aveti? Inginer si teoretic fac munca de birou relaxat si cuminte 

-Nu pare sa fi dobandit acele semne de buna purtare, am inteles de la mama dumneavostra ca ati fost plecat in acel loc uitat de lume si mediatizat acum foarte des la tv? Ca militar? Nu ca militar, as repeta cliseul dar am fost ca simplu inginer sau mai degraba mecanic de intretinere. Acele urme sunt de la o multime de schije ce mi-au intrat in corp dupa o deflagratie. ...

-Miscare faceti? As zice ca sunt extrem de sedentar, mai degraba ma uit dimineata la TV doua ore si seara ma bag la somn fix la ora 22.00. Merg la job a doua zi si cam aceasta este o viata normala.

-Fumati? Nu as descrie fumatul ca un viciu, este ceva dobandit sa imprim o stare de expresivitate in jur....Deci NU.

Si asa din discutie in discutie am tras o concluzie nesimtita....Pot sa va invit la o cafea, mai ales ca am fost colegi de banca in scoala generala....Ma luase gura pe dinainte dar am zis ca daca sunt liber ce rost are sa mai pierd timpul. Tipa parea interesanta si cum pe degete nu avea ceva ce parea o verigheta valabila, mai mult inele si un tatuaj la glezna dreapta, sigur este fata rea in intimitate. Imaginatia mea este bogata dar si virulenta.... 


 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!