Mireasa Furata

        Evident ca s-a dat startul la sezonul nuntilor după perioada de post in sensul: Sedusă și abandonata. Nu este cazul să dezvolt subiectul pentru a nu fi din start catalogat la insectarul Relational ca vreun Greiere sărac în repertoriu.

        Sa începem povestea: Prin 2004 am fost la o nuntă de cartier a unui bun prieten, schema clasica, biserică de lemn din Titan, luna august, restaurantul RuCaR de la Stejarului aflat undeva intre Strada Câmpia Libertății și cam atât. Mireasa o fata ok, nașii la fel ok, aveau o Dacia SuperNova Roșu aprins. De ce specific?

        Păi a fost masina in care a fost furata mireasa. Si se va trezi unul acum sa zica: Ce legătură are asta cu nunta.....Păi are....Evident ca prin luna octombrie a acelui an, trezit fiind la telefon noaptea, Nașul lor de cununie mi-a solicitat ajutorul pentru ca se răsturnase cu masina in sant si o făcuse cam armonică.....L-am ajutat pentru ca i-am trimis pe cineva cu platforma după ce investigase si Politia faptul că omul adormise la volan.....Si ce-i spectaculos pe aici?
Păi cam de aici incepe suspansul si anume, Nașul m-a pus pe mine sa achit platforma ca nu avea bani si a doua zi aflând că tractarea de la Braila pana la Bucuresti la un nivel de an 2004 costase echivalentul la vreo 600euro pe care nu avea de gând sa-i plateasca vreodata, m-a întrebat dacă vreau masina......El avea si CASCO deci si-a recuperat banii pe dauna si eu din facere de bine, m-am trezit cu un fier turtit in garaj.....Am reparat masina si m-am dat vreo doi ani cu ea pentru ca mi-a placut. Si acum începe poanta, ma apucasem sa desfac tapiteria de la plafon spate si materialele laterale de sub banchete, bancheta, stâlpii laterale etc.....Pe masura ce desfaceam găseam plicuri goale cu nume de familie trecute pe ele.......Intr-un final cu un pic de emoție am gasit si un plic scris cu mana mea pe el.......Concluzia?Am uitat subiectul, dar ieri când mi-am recuperat Meganul de la sora-mea m-am intalnit cu amicul meu cu nunta in cauza, cu altă nevastă sau aceeași dar ce părea să fi suferit nenumărate operații estetice și o reeditare de nume, un copil in cărucior, un altul agățat de nevastă si omul m-a prezentat actualei legitime.....Concluzia?Si el si ea la nunta s-au furat reciproc fiecare pe partea lui din masina dosind plicuri după ce băgau banii in buzunar. Halal relație, exclus căsnicie, clar ca nu a durat daca unul s-a furat pe celălalt din prima zi de legalitate. Întrebări?Asta a fost pastila de demență pe ziua de azi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!